Semesterstängt på kansliet
Neuroförbundet Malmö har semesterstängt från och med den 29 juni till och med den 2 augusti. Kansliet öppnar igen måndagen den 3 augusti.
Under denna period är kansliet stängt och vi har begränsade möjligheter att besvara telefonsamtal och e-post.
Vi önskar alla våra medlemmar och samarbetspartners en riktigt fin sommar och ser fram emot att träffa er igen när vi öppnar den 3 augusti! 🌸